Reklamacija blaga in vračilo blaga

Reklamacija blaga:

Kupcu pripada pravica, da reklamira prejeto blago. Prav tako lahko reklamira tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vračilo:

Kupcu pripada pravica, da v 14 dneh vrne kupljeno blago, vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa (43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). O odstopu od pogodbe,  mora kupec pisno obvestiti ponudnika. Zaradi narave izdelkov morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik vrne kupcu celotno kupnino bodisi s poštno nakaznico ali v primeru nakupa s kreditno kartico z nakazilom na osebni transakcijski račun kupca, najkasneje v roku 14 dni od datuma prejetja obvestila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj prodajlcu.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Pomembno

Ko vračate izdelke v reklamacijo prodajalcu, morate priložiti kopijo originalnega računa. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je FIT SHOP Cvetkova ulica 42, 9000 Murska Sobota

Moj voziček
Zapri Seznam želja
kategorije